Μια χειμαρρώδης και εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για την Υποκριτική και την πολιτική παραχώρησε ο ηθοποιός Παύλος Κοντογιαννίδης στην εκπομπή @StonKanape του Άγγελου Χόρτη.
Η συζήτηση αφορούσε την καριέρα του ως ηθοποιός αλλά και τα βήματα του στην πολιτική που ξεκίνησε το 2012 και συνέχισε το 2018 με την ίδρυση του Κινήματος Φτωχών Ελλάδος.
Περιγράφει τις «τρελές» συγκυρίες κάτω από τις οποίες κατέληξε να σπουδάσει Υποκριτική. Όπως είπε, η απόφαση αυτή δεν ήταν δική του αλλά φίλων του, αφότου ανακάλυψαν το ταλέντο του σε μια σχολική παράσταση στην Γ' Λυκείου.
Παρακάτω σας παραθέτουμε μια γεύση από όσα ειπώθηκαν στην συνέντευξη η οποία θα κάνει «πρεμιέρα» την Τρίτη 16 Νοεμβρίου στη 13.00 στο YouTube κανάλι του Άγγελου Χόρτη.
Ο Παύλος Κοντογιαννίδης στην επερχόμενη ταινία του Γιάννη Σμαραγδή για τον Ιωάννη Καποδίστρια
Ο κ. Κοντογιαννίδης εξέφρασε τη φιλοδοξία του για τον ρόλο του ως Λάζαρος Κουντουριώτης στη νέα ταινία για τον Ιωάννη Καποδίστρια. «Πρόκειται για την άφιξη μιας μεγάλης ταινίας. Είσαι τυχερός τώρα που ακούς καινούργια πράγματα, γιατί μέχρι τώρα ήμασταν σε λιμνάζοντα νερά. Με πρότεινε ο Γιάννης γιατί με εκτιμάει βαθύτατα, τους λόγους τους ξέρει αυτός, να παίξω έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, αυτόν του Λάζαρου Κουντουριώτη. Είναι μεγαλειώδης ταινία, διεθνής παραγωγή. Συμπαραγωγή Ελλάδας, Ρωσίας και Ελβετίας με πολύ μεγάλους καλλιτέχνες, μεταξύ αυτών και ξένοι. Τον Τσάρο για παράδειγμα δεν θα τον παίξει Έλληνας, αλλά Ρώσος. Με έχει ιντριγκάρει αυτή η διαδικασία εδώ και μια βδομάδα που συζητάμε. [...] Ξεκινάμε γυρίσματα τον Φεβρουάριο, από ό,τι έμαθα»,είπε χαρακτηριστικά.
Οι μεταγλωττίσεις στα «Cars» και στο «League Of Legends»
«Για να καταλάβει ο κόσμος πόσο δύσκολο είναι να μεταγλωττίζεις, στις παραγωγές του πρωτοτύπου πρώτα γράφουν τις φωνές με τις ερμηνείες των ηθοποιών και μετά δημιουργούν τα κινούμενα σχέδια. Στη μεταγλώττιση γίνεται το ανάποδο και είναι πάρα πολύ δύσκολο. Πρέπει να πεις την πρόζα στα ελληνικά από τα αγγλικά, να διατηρήσεις τους ρυθμούς και τα χρώματα και να συμπέφτει η ομιλία σου με τον χαρακτήρα στην οθόνη. Εγώ έφτασα στα Cars να φανταστώ ποια είναι η επόμενη σελίδα και έπαιξα την επόμενη σελίδα. Στο στούντιο Sierra βρίσκονταν και ο Άγγλος υπεύθυνος της παραγωγής. Όταν τελείωσα μια σκηνή μού λέει: "Thank you, Mr. Pavlos, έδωσες ψυχή στις λαμαρίνες". Μεγάλη κουβέντα. Το εξέλαβα ως μια επιβράβευση», αναφέρει για την ελληνική απόδοση του «Μπάρμπα» από την ταινία «Αυτοκίνητα».
«Στο League of Legends θυμάμαι αυτόν που έλεγε την φοβερή ατάκα "Όταν μαχαιρώνεις ένα πορτοκάλι, τι γίνεται; Σαγκουίνι!". Πω πω, φοβερό! Αυτός που καθάριζε κόσμο και ντουνιά, να πούμε! Αυτό κι αν ήταν δύσκολο! Έστειλαν το σενάριο και δεν ήταν δυο-τρεις σελίδες, ήταν 30. Νομίζω ότι αυτό γινόταν εδώ κάτω στου Ντερτιλή το στούντιο, αν δεν κάνω λάθος. Όταν το ηχογραφούσαμε, παρακολουθούσαν παράλληλα από Λονδίνο τα δύο παιδιά που έκαναν τη μετάφραση και ήταν υπεύθυνοι της παραγωγής. Είχαν επιλέξει εμένα επειδή με είχαν δει σε άλλες δουλειές και ήταν φαν. Εγώ το έκανα πρώτη φορά. Διαβάζεις το σενάριο, μπαίνεις στο χρόνο, μπαίνεις στο χρώμα και λέει το πολύ να κάνουμε κάθε σκηνή τρεις φορές. Λέω, κοιτάξτε να δείτε, εγώ είμαι της σχολής του Τζακ Νίκολσον που λέει ότι γράφουμε την πρόβα και όχι το γύρισμα.
Και πήγε μονορούφι το ένα επεισόδιο. Αυτοί υπολόγισαν ένα μπάτζετ για την παραγωγή ότι θα χρειαστούν 40 ώρες. Τους λέω: Κοιτάχτε, όσες ώρες κερδίσετε θα μου τα πληρώσετε! Το βγάλαμε περίπου σε 18 ώρες και νομίζω ότι βγήκε πάρα πολύ καλό. Δεν είχα εγώ την τύχη να το δω, αλλά μου είπαν ότι παίζεται, γιατί δεν ξέρω και από αυτά. Το έτρεχα νεράκι χωρίς πρόβα χωρίς να μου κάνουν παρέμβαση. Μπήκα σε μια τέτοια περίεργη έξαρση στη φαντασία. Είχα μπει μέσα στον ήρωα, δυο-τρεις φορές που τον είδα και σαν εικόνα. Γινόταν χαμός. Σπάσαμε τα κοντέρ, τα παιδιά τρελαινόταν που παρακολουθούσαν από το εξωτερικό. Δουβλίνο ή Λονδίνο ήταν, θα σε γελάσω. Είχαμε ζωντανή επαφή και 'καναν τις παρατηρήσεις σαν να ήταν εδώ. Ήταν μεγάλη εμπειρία αυτή», ανέφερε για την εμπειρία του στο ρόλο του Γκάνγκπλανκ στη μεταγλώττιση του βιντεοπαιχνιδιού.
Η Φρουτοπία ετοιμάζεται να επιστρέψει μαζί με τις σκηνές που κόπηκαν
Ο Μανώλης ο Μανάβης στη Φρουτοπία |
Η Φρουτοπία ήταν μια τηλεοπτική σειρά βασισμένη στα ομώνυμα κόμικς του Ευγένιου Τριβιζά και του Νίκου Μαρουλάκη. Ο Παύλος Κοντογιαννίδης ερμήνευε τον ρόλο του Μανώλη του Μανάβη. «Μου έχει έρθει η ιδέα να κάνουμε μια εκπομπή μαζί με τα αδέρφια Σοφιανού, τον Φαίδωνα και την Ήβη. Θα είναι πολιτική σάτιρα όπου ο Ρούχλας θα σχολιάζει τα γεγονότα μέσα από τη δική του ματιά. Εξετάζουμε και συζητάμε με τον Φαίδωνα (Σοφιανό) αυτή τη δουλειά και παράλληλα μου είπε ότι παλεύει να ξαναγυριστεί η Φρουτοπία συμπεριλαμβανομένου και τις σκηνές που είχαν κοπεί τότε. Μην ξεχνάμε ότι η Φρουτοπία ήταν μια αλληγορία της χούντας. Τα φρούτα ήταν ο λαός και εγώ έκανα τον Μανώλη τον Μανάβη, δηλαδή τον δικτάτορα. Η γραφή του Ευγένιου Τριβιζά ήταν ασύλληπτη. Στην ουσία ήταν για μεγάλους. Για μικρούς ήταν το «Του Κουτιού τα Παραμύθια» που εγώ έκανα τον Ρούχλα. Είχε γραφτεί κι ένα φοβερό ζεϊμπέκικο τότε. "Τα μισώ τα φρούτα, τα μισώ", έχει μείνει στην ιστορία. Ξέρεις, ο Φαίδων Σοφιανός είναι φοβερός μουσικός και φοβερός συνθέτης. Και το λαϊκό του τραγούδι ήταν «τζαζ», κι εμένα μου άρεσε», αναφέρει μεταξύ άλλων.
Το παρασκήνιο στο «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις, Μωρή;»
Ύστερα από ερώτηση δική μας, ο κ. Κοντογιαννίδης μίλησε για το παρασκήνιο της σειράς «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις, Μωρή;» που παρά την τεράστια επιτυχία της διεκόπη αιφνιδίως. Τοποθετήθηκε παράλληλα για τους παράγοντες που συνέβαλαν στην διακοπή της, ενώ υπογράμμισε έντονα ότι έπρεπε να είχε γίνει εκ νέου προσπάθεια να γυριστεί με νέο καστ αργότερα. «Οι λόγοι που διέκοψαν τη σειρά δεν είναι σε επίπεδο κουτσομπολιού, π.χ. πλακώθηκαν οι πρωταγωνίστριες κ.λπ. Δεν είναι τυχαίο που ξεκίνησε με ενάμιση εκατομμύριο τηλεθέαση πριν παιχτεί. «Προπώληση» που λέμε! Η αισθητική του ήταν πέραν της εποχής. Εκείνη την εποχή κυριαρχούσαν τα τηλεπαιχνίδια στην τηλεόραση.
Βγαίνει λοιπόν ένα σήριαλ που ήταν πολύ ανατρεπτικό. Για εμένα δεν ήταν η εποχή τους καλλιτεχνικά. Έπρεπε να βγει λίγο πιο μετά. Κάθε δεκαετία έχει και το στίγμα της στην τηλεόραση. Τώρα είναι η εποχή των ριάλιτι. Ποια ριάλιτι δηλαδή, που είναι στημένα όλα! Σου μιλάω εγώ από το κοντρόλ και σου λέω τι να κάνεις. Ένα άλλο ήταν ότι δεν είναι δυνατόν να έχεις γυρίσματα 24 ώρες το 24ωρο. Ειδικά οι συνάδελφοι που είχαν μεγαλύτερους ρόλους! Δεν μπορείς να τελειώνεις το γύρισμα στις έξι το πρωί και μετά να έχεις πάλι γύρισμα στις δέκα το ίδιο πρωί. Δεν υπάρχει περίπτωση, τα νεύρα σου θα φτάσουν στην κορυφή. Ξέρεις τώρα, όταν είσαι κάτω από τέτοιους ρυθμούς θα πεις και καμιά κουβέντα παραπάνω, δεν έχει σημασία.
Ήταν μια σειρά που έπρεπε να γίνει, τουλάχιστον μια πενταετία μετά αφότου σταμάτησε. Έπρεπε ξανά να δημιουργηθεί το καστ και να γίνει. Να σου πω και κάτι άλλο, αν κάποιος ή κάποια συνάδελφος δεν γουστάριζε γιατί μπορεί να τσακώθηκε κ.λπ., που δεν ξέρω εγώ τίποτα από αυτά, μπορούσε να έρθει κάποιος άλλος. Δεν πάμε να κάνουμε γάμο ή αρραβώνα. Οι Αμερικάνοι παίζουν δέκα χρόνια μια σαπουνόπερα, διώχνουν δύο, έρχονται άλλοι δύο και συνεχίζουν. Αυτή η σειρά είχε τρομερή επιτυχία, αλλά κακόπεσε και χρονικά και λόγω συνθηκών. Εντάξει, και ο χώρος μας τελευταία πλήττεται γιατί δεν είναι και λίγο εκεί που δεν σε ξέρει η μάνα σου να σε μάθει όλη η υφήλιος και να βγάζεις λεφτά. Το να ψωνιστείς είναι πολύ εύκολο», είπε.
📌Το κανάλι του Π. Κοντογιαννίδη θα το βρείτε εδώ: || https://www.youtube.com/channel/UCID8vdN4Sx5hMceCKSRKMCw || 📌Το στιγμιότυπο από την παράσταση «Κότες» που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο, βρίσκεται στο κανάλι του κ. Κοντογιαννίδη. Μπορείτε να βρείτε το βίντεο εδώ: || https://www.youtube.com/watch?v=hplCglIKKBY ||
📌Το βίντεο του Π. Κοντογιαννίδη για το Κίνημα Φτωχών Ελλάδος μπορείτε να το βρείτε εδώ: || https://www.youtube.com/watch?v=S5Tt7hJWjsc ||
📌Το τραγούδι «Μαζί σου και στο πουθενά» σε στίχους Παύλου Κοντογιαννίδη: || https://www.youtube.com/watch?v=v7qeAgW9VkA ||
📌Το στιγμιότυπο «ΠΟΝΤΙΟΥΜ» που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο, μπορείτε να το βρείτε ολόκληρο εδώ: || https://www.youtube.com/watch?v=2p1bcoMUSwQ ||
Παρακολουθήστε ολόκληρη τη συνέντευξη από εδώ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου